EPD & ECD consultancy voor volledige ondersteuning van begin tot eind

Helpdeskondersteuning

Tijdens implementatietrajecten draaien interne medewerkers het liefst mee in het project. Hiermee komt de bezetting van de helpdesk in het gedrang. Het beheer van het oude informatiesysteem moet immers door blijven gaan tot het nieuwe informatiesysteem in gebruik wordt genomen. Wij kunnen extra ondersteuning leveren aan uw helpdesk, zodat uw medewerkers zich met het nieuwe project bezig kunnen houden. Onze medewerkers zijn bekend met ITIL en incident afhandelingsystemen zoals TopDesk. Hierdoor zijn zij snel ingewerkt in de werkwijze van uw organisatie. Dat betekent dat er snel en adequaat gehandeld kan worden.

Naast deze ondersteuning, die vooral op locatie zal plaatsvinden, is het ook mogelijk om een deel van de helpdeskondersteuning aan EPD & ECD Consultancy uit te besteden. Wilt u uw medewerkers liever inzetten voor de lastige en interessante beheer vraagstukken en wilt u hen liever niet vermoeien met de dagelijkse last van accounts aanmaken, rechten aanpassen, accounts afsluiten en verwerken van verwijzingen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. U heeft de mogelijkheid om deze werkzaamheden bij ons neer te leggen. Daarmee neemt u uw eigen medewerkers zorgen uit handen.